Excellent commercieel telefoneren

Inhoud
De training heeft als basis de individuele leerdoelen van de cursisten. Oefen in testopstelling de situaties die je in de dagelijkse praktijk als lastig ervaart of waarvan je weet dat het niet je sterkste kant(en) zijn. Leer van de feedback en ervaringen van collega's uit de branche.

Vervolg op
Telefonische Acquisitie

Doelgroep
Alle medewerkers die de training 'Telefonische Acquisitie' volgden, de aangeleerde vaardigheden verder willen verfijnen en die in een commerciële functie regelmatig telefonisch contact hebben met klanten en prospects.

- (telefonische) verkopers, accountmanagers, (senior)intercedenten,
   vertegenwoordigers.

Resultaat
* all round vaardigheid in het commercieel telefoneren.
* meer rendement en een bredere response uit telefonische acquisitie;
* bruikbaardere informatie uit de markt.

Trainingsvorm
Deze training bieden wij aan in open vorm met een voortraject.

Tijdens de training wordt gebruik gemaakt van telefoonsets en (groeps)opdrachten en rollenspelen. De eigen praktijk dient als vertrekpunt eventueel aangevuld met theoretisch kader.

Voortraject Hoed Consult

•  schriftelijke voorbereidingsopdracht t.a.v. de persoonlijke leerdoelen; vooraf aan trainer aan te leveren
Eigen inbreng in praktijkcases.


Aantal deelnemers
maximaal 8

Duur
* 2 dagdelen in totaal. Training start om 9.30 uur en duurt tot 17.00 uur.

Korte inhoud
a) algemeen
     * vraagtechnieken 
     * luistervaardigheid
     * opdrachten gebaseerd op leerdoelen van cursisten

« vorige pagina