Stel uw vraag direct.U krijgt zo snel mogelijk antwoord.
Inhoud De training heeft als basis de individuele leerdoelen van de cursisten. Oefen in testopstelling de situaties die je in de dagelijkse praktijk als lastig ervaart of waarvan je weet dat het niet je sterkste kant(en) zijn. Leer van de feedback en ervaringen van collega’s uit de branche. Vervolg op Persoonlijke verkoop “Het verkoopgesprek” Doelgroep Alle medewerkers die de training het Verkoopgesprek volgden, de aangeleerde vaardigheden verder willen verfijnen en die in een commerciële functie werkzaam zijn. - vestigingsmanagers, accountmanagers, (senior)intercedenten, vertegenwoordigers. Resultaat • allround vaardigheid in alle facetten van het verkoopproces • meer rendement door zelfverzekerder en overtuigender optreden in commerciële situaties. Trainingsvorm Deze training bieden wij aan in open vorm met een voortraject. Tijdens de training wordt gebruik gemaakt van (groeps)opdrachten en (video)rollenspelen. In deze training staat de dagelijkse praktijk van cursisten centraal. Voortraject Hoed Consult Bij elke training wordt zoveel mogelijk aansluiting gezocht bij uw wensen. • Schriftelijke voorbereidingsopdracht door deelnemer. • Eigen inbreng d.m.v. praktijkcases. Aantal deelnemers maximaal 8 Duur: 2 dagdelen in totaal. Training start om 9.00 uur en duurt tot 17.00 uur. Korte inhoud a) algemeen ♦ vraagtechnieken ♦ luistervaardigheid ♦ opdrachten gebaseerd op leerdoelen van cursisten« vorige pagina